Vrácení

Vrácení zboží je jednoduché a možné do 14 dnů od vyzvednutí tvé objednávky. Výměna zboží není možná. Jestliže máš zájem o jinou velikost oblečení a nebo jsi objednal jiný typ krytu, je nutné vytvořit si novou objednávku.

Postup pro vrácení

  1. Nepoužité zboží zabal do krabice/obálky tak, aby se nepoškodilo.
  2. Do balíku přidej vyplnění formulář, který si stáhneš ZDE
  3. Balík odešli :

> Pomocí PPL nebo Zásilkovny na adresu Křejpského 1531/6, Praha 14900 – Showroom CASESHOP

> Napiš nám email a my ti pošleme kód pro vrácení pomocí Zásilkovny, cena je 83Kč (bude ti stržena od celkové částky, kterou ti budeme vracet)

> Vrácení osobně na adrese Křejpského 1531/6, Praha 14900 – pouze po předešlé domluvě

  1. Peníze ti vrátíme na tvůj účet nejpozději do 14 dnů od převzetí. Obvykle to zvládneme ale mnohem dřív.

Podmínky vrácení

  • Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí.
  • Zboží musí být v původním stavu tzn.: nepoužité, nenošené, neprané, s původními etiketami a visačkami.
  • Zboží musí být zabaleno tak, aby se během dopravy nepoškodilo
  • Zboží nesmí být z tvé strany jakkoliv poškozeno nebo znehodnoceno.
  • Zakázkové zboží (Kryt s vlastním potiskem, samolepky s vlastním textem apod.) nelze vrátit. 

Důležité upozornění

> Zásilky nikdy neodesílej na dobírku, z naší strany nebudou akceptované.

> Pro vrácení pomocí vratného kódu Zásilkovny nelze použít Z-box

> Potvrzení o vrácení si dobře uschovej, dokud nepotvrdíme přijetí vráceného zboží.

> V případě, že zásilka nebo její část dorazila poškozená, nebo jsi obdržel nesprávný produkt, kontaktuj nás prosím okamžitě e-mailem nebo telefonicky, abychom našli řešení.

Reklamace

Přišlo ti zboží, které je poničené, nebo s ním něco není v pořádku? Nebo se tvému oblíbenému kousku něco přihodilo?

Nemusíš se obávat – zboží můžeš reklamovat. Stačí, když budeš postupovat podle kroků níže:

Postup pro reklamace:

Kontaktuj nás na e-mail reklamace@reestyler.cz a uveď:

> číslo objednávky 

> popis závady

> fotografie poškození

> Počkej na vyjádření a s dalším postupem tě budeme kontaktovat do několika dnů od přijetí tvého e-mailu (obvykle do 3 pracovních dní).