FAQ - Časté otázky

Jak vybrat vhodnou velikost?

U každého výrobku jsme umístili tabulku velikostí. Stačí jen rozkliknout popis oblečení, kde je kousek naměřený.

Jak fungují předobjednávky?

Zboží, které nemáme skladem, je možné předobjednat. Udělejte objednávku, klasicky jí zaplaťte a pak vám přijde informace s doručením a dobou výroby produktu.

Kdy mi přijde objednávka?

Víme, že chceš svoji objednávku dostat co nejdříve a uděláme vše proto, aby se k tobě dostala rychle. Jakmile objednávku odešleme, na email ti přijde sledovací číslo, pod kterým svoji zásilku dohledáš a zjistíš, kde se aktuálně nachází. Pokud máš pocit, že se tvoje objednávka ztratila, můžeš nám přes e-mail, telefon či chat napsat číslo své objednávky a my vše prověříme.  

Můžu oblečení vyměnit?

Pokud chceš vyměnit zboží, bohužel výměna možná není. V takovém případě je potřeba zboží poslat zpět k nám pomocí tohoto návodu. Pokud ale stále stojíš o novou velikost, stačí když si vytvoříš novou objednávku.

Jak mohu zrušit objednávku?

Připrav si prosím číslo objednávky, abychom ji mohli hned najít a stačí, když nám napíšeš, nebo zavoláš. Pokud je tvoje objednávka už zabalená a odeslaná, nemůžeme ji už bohužel zrušit.

Kde najdu sledování číslo balíčku?

Sledovací číslo balíku ti přijde automaticky v emailu o odeslání. Kdyby ti něco nefungovalo ozvi se nám.

Jak mohu objednávku zaplatit?

Na naší stránce můžeš platit kartou, bankovním převodem, nebo si to můžeš nechat poslat na dobírku. Podporujeme také Apple Pay a Google Pay.

Zasíláte zboží na dobírku?

Ano, zboží zasíláme i na dobírku a to jen do České republiky. Upozorňujeme, že v případě nevyzvednutí zásilky budeme chtít uhradit poštovné a balné. Kvůli tomu také od nás ještě dostaneš potvrzovací sms, kterou je nutné potvrdit, pokud budeš využívat služby Dobírka.

Za jak dlouho Vám přijdou peníze, které jsem poslal převodem?

Bankovní převod trvá 1-2 dny a jakmile tvou platbu obdržíme, tak od nás dostaneš potvrzovací email. Pokud by ti tento mail nedošel, tak se nám prosím ozvi s číslem tvé objednávky a potvrzením o zaplacení, je možné, že se nepřičetla automaticky. Většinou ale i platba převodem dorazí i o víkendu do pár minut.

Co když se mi platba online kartou nepovede?

Nevadí. Po 5 minutách se Vám automaticky na mailu objeví odkaz na zaplacení. Kdyby mail s tlačítkem na zaplacení nepřišel, klidně nám napište nebo zavolejte, my znovu ručně pošleme odkaz na platbu on-line. Peníze rovněž můžete zaslat přímo na náš bankovní účet.

Jako variabilní symbol vždy uveďte číslo objednávky.

Číslo účtu: 2402870147/2010

Proč neposíláte objednávky přes Českou poštu?

Není to možné, protože Česká pošta je pro nás nespolehlivým a drahým doručovatelem. Nedisponuje moderními službami, které my k e-shopu využíváme. A nejen to, ČP je příliš drahá, balíček by tě vyšel na cca 140 Kč (varianta s dobírkou), což je astronomická částka a takové ceníky jako náš e-shop, co chce nabídnout svým zákazníkům ty nejlepší služby, nebude nikdy akceptovat. Proto používáme Zásilkovnu ve spolupráci s DPD, která má super ceník a zásilky můžeme moderně ovládat a odbavovat a vy zase moderně pomocí aplikace sledovat.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz