FAQ - Časté otázky
Jak vybrat vhodnou velikost? |
U každého výrobku jsme umístili tabulku velikostí. Stačí jen rozkliknout popis oblečení, kde je kousek naměřený.
Jak fungují předobjednávky? |
Zboží, které nemáme skladem, je možné předobjednat. Udělejte objednávku, klasicky jí zaplaťte a pak vám přijde informace s doručením a dobou výroby produktu.
Kdy mi přijde objednávka? |
Víme, že chceš svoji objednávku dostat co nejdříve a uděláme vše proto, aby se k tobě dostala rychle. Jakmile objednávku odešleme, na email ti přijde sledovací číslo, pod kterým svoji zásilku dohledáš a zjistíš, kde se aktuálně nachází. Pokud máš pocit, že se tvoje objednávka ztratila, můžeš nám přes e-mail, telefon či chat napsat číslo své objednávky a my vše prověříme.
Můžu oblečení vyměnit? |
Pokud chceš vyměnit zboží, bohužel výměna možná není. V takovém případě je potřeba zboží poslat zpět k nám pomocí tohoto návodu. Pokud ale stále stojíš o novou velikost, stačí když si vytvoříš novou objednávku.
Jak mohu zrušit objednávku? |
Připrav si prosím číslo objednávky, abychom ji mohli hned najít a stačí, když nám napíšeš, nebo zavoláš. Pokud je tvoje objednávka už zabalená a odeslaná, nemůžeme ji už bohužel zrušit.
Kde najdu sledování číslo balíčku? |
Sledovací číslo balíku ti přijde automaticky v emailu o odeslání. Kdyby ti něco nefungovalo ozvi se nám.
Jak mohu objednávku zaplatit? |
Na naší stránce můžeš platit kartou, bankovním převodem, nebo si to můžeš nechat poslat na dobírku. Podporujeme také Apple Pay a Google Pay.
Zasíláte zboží na dobírku? |
Ano, zboží zasíláme i na dobírku a to jen do České republiky. Upozorňujeme, že v případě nevyzvednutí zásilky budeme chtít uhradit poštovné a balné. Kvůli tomu také od nás ještě dostaneš potvrzovací sms, kterou je nutné potvrdit, pokud budeš využívat služby Dobírka.
Za jak dlouho Vám přijdou peníze, které jsem poslal převodem? |
Bankovní převod trvá 1-2 dny a jakmile tvou platbu obdržíme, tak od nás dostaneš potvrzovací email. Pokud by ti tento mail nedošel, tak se nám prosím ozvi s číslem tvé objednávky a potvrzením o zaplacení, je možné, že se nepřičetla automaticky. Většinou ale i platba převodem dorazí i o víkendu do pár minut.
Co když se mi platba online kartou nepovede? |
Nevadí. Po 5 minutách se Vám automaticky na mailu objeví odkaz na zaplacení. Kdyby mail s tlačítkem na zaplacení nepřišel, klidně nám napište nebo zavolejte, my znovu ručně pošleme odkaz na platbu on-line. Peníze rovněž můžete zaslat přímo na náš bankovní účet.
Jako variabilní symbol vždy uveďte číslo objednávky.
Číslo účtu: 2402870147/2010
Proč neposíláte objednávky přes Českou poštu? |
Není to možné, protože Česká pošta je pro nás nespolehlivým a drahým doručovatelem. Nedisponuje moderními službami, které my k e-shopu využíváme. A nejen to, ČP je příliš drahá, balíček by tě vyšel na cca 140 Kč (varianta s dobírkou), což je astronomická částka a takové ceníky jako náš e-shop, co chce nabídnout svým zákazníkům ty nejlepší služby, nebude nikdy akceptovat. Proto používáme Zásilkovnu ve spolupráci s DPD, která má super ceník a zásilky můžeme moderně ovládat a odbavovat a vy zase moderně pomocí aplikace sledovat.